მთავარი | საგანმანათლებლო სიახლეები | სკოლამდელი აღზრდა | რჩევები მშობლებს | საინტერესო ამბები |
გაინტერესებთ ვინ გახდება 2018-2019 სასწავლო წლის „მომავლის კლასი“?!
მზრუნველი მოლოდინი სულ უფრო მატულობს...
Izrune.ge - მ თბილისის გამორჩეული სკოლების ოთხგზის წარმატებული „სუპერ კლასები“ უკვე გამოავლინა.
ინოვაციური საგანმანათლებლო პორტალი მადლობას უხდის მოსწავლეებს, მშობლებსა და მასწავლებლებს გაწეული ზრუნვისთვის და მათ წარმატებულ გამოცდილებას სიამაყით გთავაზობთ:
თბილისის N106 საჯარო სკოლის ლიდერი დირექტორი თენგიზ გულორდავა:
„ჩვენის კოლის 19 კლასი სიამაყითა და პატივით ატარებს „სუპერ კლასის“ ტიტულს. აქედან რვამ უკვე ოთხგზის მოიპოვა ეს წოდება და რეიტინგში კვლავ პირველი ადგილი გვიჭირავს, რომლის დათმობასაც არ ვაპირებთ. არაერთხელ მისაუბრია Izrune.ge-ზე, მართლაც უძლიერეს პროექტზე, რომელიც ოჯახს, ბავშვსა და სკოლას ერთ მუშტად კრავს და წარმატებით აერთიანებს. თქვენ ვერ წარმოიდგენთ რამხელა სიხარული და მოტივაცია შემოაქვს სასკოლო ცხოვრებაში და როგორი სტიმულით ვაგრძელებთ წინსვლას.
თბილისის N106 საჯარო სკოლის ოთხგზის „სუპერ კლასები“:
I ა „სუპერ კლასის“ დამრიგებელი შორენა იმედაიშვილი:
„Izrune.ge-სთან ერთად სასკოლო ცხოვრება უფრო ერთიანი და საინტერესო გახდა. სასწავლო პროცესში მშობელთა სისტემურმა ჩართულობამ და მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებამ ცოდნის დონის ზრდა და წინსვლა გამოიწვია. გვახარებს მიღწეული შედეგები და აქტიურად ვაგრძელებთ მუშაობას „მომავლის კლასის“ ტიტულის მოსაპოვებლად.“
I ბ „სუპერ კლასის“ ხელმძღვანელი მარინე კუპატაძე:
„მრავალწლიანი პედაგოგიური გამოცდილებიდან შემიძლია ვთქვა, რომ Izrune.ge საუკეთესო პროექტია, რომელიც ოჯახს, ბავშვსა და სკოლას განათლების ირგვლივ აერთიანებს. ოჯახებს არასდროს ავიწყდებათ ტესტების დღე და ყოველთვის განსაკუთრებული მოლოდინი აქვთ. კლასშიც აქტიურად განვიხილავთ მოსულ საკითხებს და პორტალთან ერთად ვაგრძელებთ წინსვლას.“
I დ „სუპერ კლასის“ ხელმძღვანელი სოფიო მეხაშიშვილი:
„პირველი კლასი ვართ, შესაბამისად, სრულიად უცხოები ვიყავით ერთმანეთისთვის და კლასის გუნდურობა ძალიან გვჭირდებოდა. Izrune.ge-ს შემეცნებითი, სახალისო და მამოტივირებელი ტესტებით ძალიან დავმეგობრდით და ერთი მიზნით გავერთიანდით. პორტალმა კონკურენტუნარიანი და ამავდროულად, მეგობრული გარემო შექმნა კლასში. სკოლაში წარმატებული კლასების ბანერი გვაქვს, რომელთა რიგებშიც ჩვენი კლასი ყოველთვის ღირსეულ ადგილს იკავებს.“
I ვ „სუპერ კლასის“ დამრიგებელი მეგი გუმბერიძე:
„გვახარებს მიღწეული წარმატება და სიამაყით ვაგრძელებთ ერთობლივ მუშაობას. Izrune.ge- სთან ერთად ოჯახი, ბავშვი და სკოლა განათლებისა და წინსვლისკენაა მოტივირებული. მოუთმენლად ველით ყოველი ტესტების დღესა და დიპლომების მოპოვებას. ბოლოდ დროს „შვილებზე განსაკუთრებულად ზრუნვის დღეები“ დღესასწაულებს ემთხვეოდა და ჩვენც ორმაგი სიხარულით აღვნიშნავდით თარიღებს.“
III ბ „სუპერ კლასის“ ხელმძღვანელი ხათუნა გასიტაშვილი:
„სასიამოვნოა, როდესაც შრომის შედეგს ხედავ და Izrune.ge წამახალისებელი მიდგომებით ყოველთვის გვანებივრებს. ოჯახებსა და მთელს სკოლას დიდი მოლოდინი გვაქვს ყოველ ხუთშაბათსა და „შვილებზე განსაკუთრებულად ზრუნვის დღეს“, პედაგოგები მშობლებთან აქტიურად ვთანამშრომლობთ, მოსწავლეები კი დიდი სიამაყითა და მონდომებით უზიარებენ ერთმანეთს გამოცდილებას, ხშირად კლასშიც განვიხილავთ მოსულ საკითხებს და პორტალთან ერთად მუდმივად ვიზრდებით და ვვითარდებით.“
III ვ „სუპერ კლასის“ დამრიგებელი გალინა მეცხვარიშვილი:
„მას შემდეგ, რაც Izrune.ge ჩვენს ცხოვრებაში გამოჩნდა, სასწავლო პროცესი მეტად ერთიანი, სისტემური და წარმატებული გახდა. ტესტების ინდივიდუალური, სახალისო და მამოტივირებელი კომპიუტერული ფორმატი მეტად საინტერესო და სახალისოა მოსწავლეებისთვის, უნდა უსმინოთ, როგორ მსჯელობენ საკითხებზე, დასაბუთებულად ამტკიცებენ პასუხის სისწორეს, დამატებით იძიებენ მასალას და მუდმივად წინსვლაზე არიან ორიენტირებულნი. პროცესში მშობლებიც აქტიურად და სიამაყით ერთვებიან.“
III ე „სუპერ კლასის“ ხელმძღვანელი ელზა ჭიკაძე:
„Izrune.ge - ში პირველივე დღეებიდან დიდი მონდომებითა და ინტერესით ვერთვებით. სკოლას არაჩვეულებრივი ხელმძღვანელი ჰყავს ბატონი თენგიზ გულორდავას სახით, რომელმაც ჩვენი დიდი ოჯახი საგანმანათლებლო ინოვაციებს დაუკავშირა და სასკოლო ცხოვრება მეტად ერთიანი და სისტემური გახდა. ბუნებრივია, წარმატებას მშობელთა თანამოაზრეობისა და ჩართულობის გარეშე ვერ შევძლებდით. აღსანიშნავია მოსწავლეთა გაზრდილი მოტივაცია და კლასში ინდივიდუალურ-გუნდური მიდგომების დამკვიდრება. ჩემმა ბავშვებმა იციან, რომ თითოეული მათგანის წარმატება განსაზღვრავს კლასის წინსვლას და მეგობრულად, ერთმანეთის დახმარებით აგრძელებენ წინსვლას.“
III გ „სუპერ კლასის“ დამრიგებელი მაია გურასაშვილი:
„ Izrune.ge-სთან ერთად ქვეყანას განათლებული და წარმატებული მომავალი ეზრდება. მოსწავლეები პორტალზე კომპიუტერული რესურსების მიზნობრივ გამოყენებას, სწრაფი გადაწყვეტილების მიღების უნარს, დაკვირვებულობასა და მიზანსწრაფულობას ივითარებენ. სწავლების ინოვაციური მიდგომები ბავშვებს დიდ მოტივაციას აძლევს, მათი წინსვლის შემხედვარე მშობლებიც აქტიურად ერთვებიან სასკოლო ცხოვრებაში და ერთობლივი მუშაობით საუკეთესო შედეგებზე გავდივართ. კლასში ეთნიკურად აზერბაიჯანელი მოსწავლე გვყავს, რომელიც ენის ბარიერის მიუხედავად სიხარულით ერთვება მზრუნველ ტესტირებაში და კლასთან ერთად წარმატებისკენ მიისწრაფის.“
თბილისის N71 საჯარო სკოლის ლიდერი ხელმძღვანელი პაატა ჩორგოლაშვილი:
„პირველ რიგში, მინდა, კიდევ ერთხელ მადლობა გადავუხადო Izrune.ge-სა და პირადად ბატონი გოჩა ტყეშელაშვილს სასკოლო ცხოვრების გაერთიანება და გააქტიურებისთვის. პროექტმა სათავე დაუდო საინტერესო პროცესს ოჯახის, ბავშვისა და სკოლის დაახლოების თვალსაზრისით, რაც მნიშვნელოვნად განსაზღვრავს წარმატებას. მახარებს, რომ კვლავ თბილისის რჩეულ სკოლებს შორის ვართ და იმედია, სკოლა დიდხანს იამაყებს თავსი მოსწავლეებისა და პედაგოგების წარმატებით.“
თბილისის N71 საჯარო სკოლის ოთხგზის „სუპერ კლასები“:
III გ „სუპერ კლასის“ დამრიგებელი ნინო ნემსიწვერიძე:
„Izrune.ge-მ ჩვენს ცნობიერებაში ფუნდამენტურად დაამკვიდრა, რომ თითოეული მოსწავლის წარმატება კლასის წარმატებაა და რომ ინდივიდუალურ- გუნდური მიდგომებით საუკეთესო შედეგებზე გასვლა შეგვიძლია. პორტალთან ერთად მშობლებიც აქტიურად ჩაერთნენ სასკოლო ცხოვრებაში და მოსწავლეებიც მეტი შემართებით შეუდგნენ სწავლას.“
I ა „სუპერ კლასის“ ხელმძღვანელი ლედი ელიაშვილი:
„ყოველი სავარჯიშო და შემაჯამებელი ტესტი ჩვენი კლასისთვის დიდი ზეიმი და წარმატებაა. მომდევნო დღეებში კი ჟრიამულით განვიხილავთ მოსულ საკითხებს კლასში. პორტალთან ერთად საგაკვეთილო პროცესი უფრო მრავალფეროვანი და სახალისო გახდა ბავშვებისთვის და მშობლებიც ინტერესით ჩაერთნენ სასკოლო ცხოვრებაში. მოსწავლეთა მოტივაციის ასამაღლებლად იზრუნეს დიპლომებს ვაკრავთ ხოლმე, ამასთან „იმედის კლასის“ ვარსკვლავი გავხსენით რაც ნიშნავს, რომ ჩვენი ბავშვების განათლებისა და წარმატების იმედი გვაქვს.“
IV ბ „სუპერ კლასის“ დამრიგებელი ხათუნა ფახურიძე:
„Izrune.ge მრავალფეროვანი, საინტერესო და მამოტივირებელი ტესტებით გვანებივრებს. პორტალთან ერთად მოსწავლეები საგნობრივ ცოდნას იმტკიცებენ და ლოგიკურ აზროვნებას ეჩვევიან. მშობელთა ჩართულობითა და აქტიური კომუნიკაციით სასწავლო პროცესს მათ საჭიროებებს ვარგებთ და წარმატებებსაც ვაღწევთ. გვახარებს მიღწეული შედეგები და მეტი წინსვლისთვის ვაგრძელებთ ერთობლივ მუშაობას.“
III დ „სუპერ კლასის“ ხელმძღვანელი ეკა მაისურაძე:
„ჩვენი კლასი საგანმანათლებლო ინოვაციებში 100 %-ით ერთვება და ინდივიდუალურ-გუნდური მიდგომებით აღწევს წარმატებას. მოსწავლეებს დიდი პასუხისმგებლობა აქვს აღებული და გააზრებული, რომ კლასის რეიტინგი თითოეულის წარმატებაზეა დამოკიდებული. ამდენად, ერთ გუნდად არიან შეკრულები და წინსვლაში ეხმარებიან ერთმანეთს. მშობლებიც გვერდით მიდგანან და Izrune.ge-ზე ერთობლივად ვზრუნავთ მათ მრავალმხრივ განვითარებაზე.“
III ბ „სუპერ კლასის“ დამრიგებელი მაია ჯიბღაშვილი:
„Izrune.ge-სთან ერთად მუშაობისას ყველაზე მეტად ოჯახის, ბავშვისა და სკოლის ერთიანობა და ინდივიდუალურ-გუნდური მიდგომები მახარებს. რაც მთავარია, მოსწავლეებმა გაიაზრეს, რომ თითოეული მათგანის წარმატება კლასის წარმატებაა. ყოველთვის მოუთმენლად ელიან ტესტების დღეს, შემდეგ განიხილავენ მოსულ საკითხებს და ერთმანეთს სწორ პასუხებამდე მისვლაში ეხმარებიან. პედაგოგებთან აქტიური კომუნიკაცია აქვთ მშობლებსაც, ერთობლივი მუშაობით კი საუკეთესო შედეგებზე გავალთ.“
თბილისის N24 საჯარო სკოლის III ა ოთხგზის „სუპერ კლასის“ დამრიგებელი ეკატერინე ალავიძე:
„ბავშვებმა Izrune.ge-ს შესახებ რომ შეიტყეს, თავად გამოთქვეს ჩართვის სურვილი და მას შემდეგ აქტიურად და წარმატებით მიჰყვებიან საგანმანათლებლო ინოვაციებს. რა თქმა უნდა, მათ მონდომებას მშობლებმაც აუბეს მხარი და ერთობლივად დავიწყეთ ზრუნვა მოსწავლეთა წინსვლაზე. მოგეხსენებათ, ჩვენ რეალობაში, ოჯახების სასკოლო ცხოვრებაში ჩართვა პრობლემური საკითხი გახლდათ. ძალიან მონდომებული და ნიჭიერი პატარები მყავს და მათზე დიდ იმედებს ვამყარებ.“
თბილისის N142 საჯარო სკოლის II ა ოთხგზის „სუპერ კლასის“ ხელმძღვანელი ლელა არჩვაძე:
„მოსწავლეები მიხვდნენ, რომ Izrune.ge-ს წარმომადგენელს გესაუბრებით და გაფაციცებით, დიდი სიხარულით მისმენენ. მიღწეული შედეგები და თქვენგან ყოველმხრივი წახალისება ძალიან საამაყო და სტიმულის მომცემია კლასისთვის. ოჯახებთან ერთად მოუთმენლად ველით ხოლმე ტესტების დღეს, შემდეგ გაკვეთილზე განვიხილავთ საკითხებს და ყოველკვირეულად ვაუმჯობესებთ შედეგებს. პორტალი დაკვირვებულობას, ლოგიკურ აზროვნებასა და წინსვლაზე ორიენტირებულობას აჩვევს ახალგაზრდებს.“
ვახტანგ გზირიშვილის სახელობის თბილისის N173 საჯარო სკოლის IV ვ ოთხგზის „სუპერ კლასის“ დამრიგებელი მაია ხარატი:
„ჩვენი კლასი საგანმანათლებლო ინოვაციებს დიდი მონდომებითა და წარმატებით უწყობს ფეხს. მშობელთა სისტემური ჩართულობითა და მოსწავლეთა მოტივირებით Izrune.ge-მ სასკოლო ცხოვრება მეტად საინტერესო და სახალისო გახადა. მოუთმენლად ველით ხოლმე ტესტების დღეს, საკითხების განხილვასა და დიპლომების მოპოვებას. მახარებს მიღწეული შედეგები და მეტი წინსვლის მოლოდინი გვაქვს.“
თბილისის N11 საჯარო სკოლის IV ბ ოთხგზის „სუპერ კლასის“ ხელმძღვანელი ელენე ჩუბინიძე:
„ვერ წარმოიდგენთ, როგორი ხალისი და მოტივაცია შემოაქვს Izrune.ge-ს სასკოლო ცხოვრებაში. ინდივიდუალურ-გუნდური, შემეცნებითი და სახალისო მიდგომებით პორტალმა ოჯახი, ბავშვი და სკოლა წარმატებით გაგვაერთიანა. მოუთმენლად ველით ხოლმე ტესტების დღეს და ხშირად, ზუსტად ღამის 12 საათზე მიუსხდებიან ხოლმე მშობლები შვილებს. შემდეგ კლასში განვიხილავთ საკითხებს და სწავლას საჭირო მიმართულებით ვაძლიერებთ. აღსანიშნავია, რომ Izrune.ge-ს გუნდი და ცხელი ხაზი მუდმივად მზადაა დაგვეხმაროს და წარმატებაში შეგვიწყოს ხელი. მადლობა ამისთვის მთელი კლასის სახელით.“
თბილისის N167 საჯარო სკოლის IV გ ოთხგზის „სუპერ კლასის“ დამრიგებელი რუსუდან გორგაძე:
„Izrune.ge-ზე წარმატების მისაღწევად ძალიან ბევრი ვიმუშავეთ. პროგრამული მასალის გავლის პარალელურად, შევქმენით სამუშაო ჯგუფები, სადაც დამატებით ინფორმაციას ვაწვდიდით მოსწავლეებს, აქტიურად განვიხილავდით ტესტებს და ყოველთვიურად ვაუმჯობესებდით შედეგებს. გვაქვს კითხვების სკივრი - მოსწავლეებს გაუგებარი კითხვები მოაქვთ ამოწერილი, რომლებზეც პასუხს ერთობლივად ვიძიებთ. წინსვლის პროცესში მშობლებიც აქტიურად ერთვებიან, სპეციალურ ქსელში შევქმენით ჯგუფი, სადაც ერთმანეთს ტესტების დღეს ვახსენებთ და გამოცდილებას ვუზიარებთ. მუდმივად ვადევნებ თვალს თითოეული მოსწავლის შედეგებს და საჭირო მიმართულებით წავმართავ სწავლებას.“