საგანმანათლებლო პორტალზე izrune.ge-ზე 2019-2020 სასწავლო წლის პირველი „სუპერ კლასები“ გამოვლინდა. მათ 29 სექტემბრის შემაჯამებელ ტესტში საუკეთესო შედეგები აჩვენეს.
გთავაზობთ სექტემბერის „სუპერ კლასების“ სიას:
თბილისი: #106 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
თენგიზ გულორდავა Iბ კლასი, დამრიგებელი:
ელზა ჭიკაძე;IIა კლასი, დამრიგებელი:
შორენა იმედაიშვილი;IIბ კლასი, დამრიგებელი:
მარინე კუპატაძე;IIIა კლასი, დამრიგებელი:
ლია გასიტაშვილი;
IIIბკლასი, დამრიგებელი:
რიტა ყიფშიძე;
IIIდკლასი, დამრიგებელი:
მანანა შათირიშვილი;IIIე კლასი, დამრიგებელი:
მაია ზაალიშვილი; IVბ კლასი, დამრიგებელი:
ხათუნა გასიტაშვილი;#71 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
პაატა ჩორგოლაშვილიIბ კლასი, დამრიგებელი:
ხათუნა ფახურიძე;IIა კლასი, დამრიგებელი:
ლედი ელიაშვილი;IIგ კლასი, დამრიგებელი:
თიკო ლაცაბიძე;IVგ კლასი, დამრიგებელი:
ნინო ნემსიწვერიძე;IVდ კლასი, დამრიგებელი:
ეკა მაისურაძე;#173 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
ლია თუშურიIIIზ კლასი, დამრიგებელი:
ლიანა გელოვანი;#142 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
შორენა ცნობილაძეIIIბ კლასი, დამრიგებელი:
ეკა გულაშვილი#24 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
გიორგი კაკაბაძეIVა კლასი, დამრიგებელი:
ეკატერინე ალავიძექუთაისი: იოსებ ოცხელის სახელობის
ქუთაისის #2 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
მურად ჯიშკარიანიIIIგ კლასი, დამრიგებელი:
ეკატერინე ძიგრაშვილი;მესტიის მუნიციპალიტეტი: მესტიის #3 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
ნათია გოშთელიანი
IIკლასი, დამრიგებელი:
ნანა ფალიანი;III კლასი, დამრიგებელი:
ეთერი გვარლიანი;
IVკლასი, დამრიგებელი:
ეკა ნაკანი;V კლასი, დამრიგებელი:
დოდო ჯაფარიძე;ხაიშის საჯარო სკოლა, დირექტორი:
ზურაბ ქანთარიაIIა ჯლასი, დამრიგებელი:
თამარ დეკანოსიძე;IV კლასი, დამრიგებელი:
თამარ გვიჭიანი;თერჯოლის მინიციპალიტეტი:ზედა საზანოს საჯარო სკოლა, დირექტორი:
მამუკა მექვაბიძეIIა კლასი, დამრიგებელი:
შორენა გეწაძეასპინძის მუნიციპალიტეტი:ნაქალაქევის საჯარო სკოლა, დირექტორი:
გიორგი კაველიძეIIIა კლასი, დამრიგებელი:
მარინე ასპანიძე;დედოფლისწყაროს მუნიციპალიტეტი:სამთაწყაროს საჯარო სკოლა, დირექტორი:
ვარლამ თაგოშვილიV კლასი, დამრიგებელი:
რიტა ოთარაშვილიჭიათურის მუნიციპალიტეტი: ჭიათურის #7 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
ხათუნი ბრეგვაძეIVა კლასი, დამრიგებელი:
სალომე მიქაძე;ბათუმის მუნიციპალიტეტი: ბათუმის #4 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
მანანა თავართქილაძეIIბ კლასი, დამრიგებელი:
ლია კვირიკაძე;ქობულეთის მუნიციპალიტეტი: ჩაქვის #1 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
ტარიელ ქათამაძეIIბ კლასი, დამრიგებელი:
ნაზი დოლიძე;IIIბ კლასი, დამრიგებელი:
მზია ბერიძე;ჩაისუბნის #2 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
ჯემალ ბასილაძე
IIბ კლასი, დამრიგებელი:
დიდარ კონცელიძე;IVა კლასი, დამრიგებელი:
მერი ყურშუბაძე;ხულოს მუნიციპალიტეტი: დანისპარაულის საჯარო სკოლა, დირექტორი:
ბადრი გელაძეII კლასი, დამრიგებელი:
ნათელა კოჩალიძე;IV კლასი, დამრიგებელი:
ნარგულ ქათამაძე;ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტი: სალიბაურის #2 საჯარო სკოლა, დირექტორი:
სერგო ხოზრევანიძე;II კლასი, დამრიგებელი:
მადონა ავალიანი;ჭარნალის საჯარო სკოლა, დირექტორი:
ნატო აბაშიძეIIბ კლასი, დამრიგებელი:
დონარი ჭელიძე;IVგ კლასი, დამრიგებელი:
ჟუჟუნა მიქელაძე;izrune.ge სუპერ კლასების გასაცნობად მათ განსაკუთრებულად მზრუნველ და აქტიურ რამდენიმე დამრიგებელს ესაუბრა.
იოსებ ოცხელის სახელობის
ქუთაისის N2 საჯარო სკოლის IIIგ კლასის დამრიგებელი
ეკატერინე ძიგრაშვილი:
- ქალბატონო ეკატერინე, რა წვლილი შეიტანა izrune.ge-მ თქვენი სადამრიგებლო კლასის გაერთიანების პროცესში?- სასწავლო პროცესში პროექტებით ვმუშაობთ და ბავშვები გუნდურად მუშაობას შეჩვეული არიან. izrune.ge-ში ჩართულობამ, ერთი მხრივ, კლასის ერთიანობა კიდევ უფრო გააძლიერა, მეორე მხრივ, მოსწავლეებს შორის შეჯიბრებითობა წაახალისა. ბავშვებს პორტალზე მუშაობა, უპირველეს ყოვლისა, ერთმანეთთან ურთიერთობის გამო აინტერესებთ.
მოსწავლეები ტესტირების მეორე დღეს შეკითხვებს ერთმანეთში განიხილავენ. მაგალითად, ვიღაცამ რაღაც იცოდა, ვიღაცამ არ იცოდა, ვიღაც ლოგიკურად მიხვდა, ინტუიციამ უშველა და ა.შ. მოკლედ, ტესტირების შემდგომი პროცესიც ძალიან საინტერესოდ მიდის.
- რამდენად დიდია მოსწავლეების მოტივაცია, რომ კლასმა „მომავლის კლასის“ ტიტული მიიღოს სასწავლო წლის ბოლოს ? - მოსწავლეებისთვის ინფორმაცია მაქვს მიწოდებული, რა დადებითი ეფექტები შეიძლება მოჰყვეს ამ ტესტირებას, ამიტომ მათი მოტივაცია ძალიან გაიზარდა. პორტალზე ჩართულობამ მოსწავლეებს შორის ჯანსაღი კონკურენციაც გამოიწვია.
- რა შეცვალა თქვენს ყოველდღიურ საგაკვეთილო პროცესში izrune.ge-მ ?- ამ ეტაპზე izrune.ge-სთან დაკავშირებულ პროექტს ვახორციელებთ. მინდა დამატებით ვიმუშაოთ. მართალია მხოლოდ მესამე კლასის დამრიგებელი ვარ, მაგრამ კლასთაშორისი პროექტი წამოვიწყე. ქართველი მწერლების ბიოგრაფიასა და მათ ნაწარმოებებს სახალისო ფორმით ვასწავლი. მოსწავლეთა ჩართულობა ძალიან მაღალია.
- როგორ აისახა izrune.ge-ში გაწევრიანება მშობლებისა და შვილების ურთიერთობასა თუ მშობლების გააქტიურებაზე?- მშობლები შვილებზე არანაკლებ გააქტიურდნენ, რაც ძალიან მომწონს. მაგალითად, ამას წინათ შეკითხვებს ერთმანეთში განიხილავდნენ. მშობლები ძალიან კმაყოფილი იყვნენ და ამბობდნენ, ბავშვები ასე მუშაობას თუ გააგრძელებენ, ძალიან კარგ შედეგს მივიღებთო. მოსწავლეებს სხვადასხვა უნარი უვითარდებათ და მშობლებს უხარიათ. izrune.ge-ს მადლობელი ვართ.
მესტიის N3 საჯარო სკოლის III კლასის დამრიგებელი
ეთერი გვარლიანი:- ქალბატონო ეთერ, საგაკვეთილო პროცესში რა დადებითი ეფექტები მოგიტანათ izrune.ge-ში ჩართულობამ?- ჩემი მოსწავლეები ძალიან დიდი შემართებით არიან. ერთი სული აქვთ როდის მოვა ხუთშაბათი და მერე პარასკევი, რომ შეკითხვები ერთმანეთში განიხილონ. მოუთმენლად ელოდებიან თვის ბოლოს, რომ შემაჯამებელი ტესტი გაიარონ.
კლასგარეშე ლიტერატურას უფრო მეტს კითხულობენ და ძალიან ბედნიერები არიან. შეკითხვების მიხედვით ზოგადი უნარების ტესტები შემაქვს კლასში. ბავშვები ცდილობენ ტესტებს მომზადებულები შეხვდნენ და შეკითხვებს დამოუკიდებლად, მშობლების დახმარების გარეშე, უპასუხონ. ყველა ვფიქრობთ, რომ izrune.ge ძალიან კარგი პროექტია.
- როგორია მოსწავლეების მოტივაცია, რომ უკეთესი შედეგი დააფიქსირონ?- ძალიან უნდათ „მომავლის კლასის“ ტიტულის მოიპოვონ. ძალიან აქტიურები არიან და ერთმანეთსაც ეჯიბრებიან. თან უხარიათ ერთმანეთის წარმატებები და თან უნდათ, რომ პირველობა დაიმსახურონ. განიხილავენ, მე ოქროს დიპლომი მივიღე, მე ვერცხლისო. ჯანსაღი კონკურენცია იკვეთება.
- izrune.ge-ში ჩართვა როგორ აისახა მშობლების ჩართულობაზე შვილების განათლების პროცესში?- მშობლების ჩართულობაც გაიზარდა. ხუთშაბათობით მირეკავენ, განიხილავენ. უამრავი ზარი შემომდის. ვისაც ინტერნეტი არ აქვს, სკოლაში მოდიან, ან ისეთ ოჯახებში, სადაც ინტერნეტზე წვდომა აქვთ. სამწუხაროდ, ინტერნეტის პრობლემა ცოტას გვაფერხებს.
ასპინძის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნაქალაქევის საჯარო სკოლის IIIა კლასის დამრიგებელი
მარინე ასპანიძე-მაღრაძე:- ქალბატონო მარინე, რა წვლილი შეიტანა izrune.ge-მ თქვენი სადამრიგებლო კლასის გაერთიანების პროცესში?- კლასი ძალიან აქტიური გახდა. უფრო დამეგობრდნენ და ზოგადი ცოდნაც აიმაღლეს. თითოეული მათგანი ძალიან მოტივირებულია. მოუთმენლად ელოდებიან ხუთშაბათს, სავარჯიშო ტესტის დღეს. მთელი კლასი, მეც და მშობლებიც, ამ საქმეში ერთად ვართ ჩაბმულები.
- რამდენად დიდია მოსწავლეებისა და მშობლების მოტივაცია, რომ კლასმა მოიპოვოს „მომავლის კლასის“ ტიტული სასწავლო წლის ბოლოს ? - 13 ბავშვი მყავს კლასში და ყველა ძალიან მოტივირებულია. ახალგაზრდა მშობლები მყავს და შვილებთან ერთად თვითონაც სიხარულით ელოდებიან ყოველ შემაჯამებელ ტესტს. მასწავლებელს, ბავშვებს და მშობლებს თანამშრომლობითი ურთიერთობა ჩამოგვიყალიბდა.
მხატვრულ ლიტერატურას, რაც „წიგნიერების დღის“ ტესტის გავლისთვის სჭირდებათ, აქტიურად კითხულობენ. მთავარია, რომ ძალიან აინტერესებთ.
შეგახსენებთ, რომ:
„მეგობრული კლასი“ ეს არის სასტარტო წამახალისებელი ტიტული, რომელიც კლასს Izrune.ge-ში მოსწავლეთა 90%-100%-იანი ჩართულობის გააქტიურების შემდეგ ენიჭება;
„სუპერ კლასი“ მეგობრული კლასის წამახალისებელი ცალკეული თვის შემაჯამებელი ტიტულია. „მეგობრულ კლასს“ ეს წოდება Izrune.ge-ში ჩართულ მოსწავლეთა ყოველი თვის „შემაჯამებელი ტესტის“ შედეგების მიხედვით ენიჭება, მაშინ, როდესაც კლასის თვის საშუალო შეწონილი ქულა არის 77 ქულა, ან მეტი.
„მომავლის კლასი“ „მეგობრული კლასის“ წამახალისებელი, უკვე წლის შემაჯამებელი ტიტულია, რომელიც კლასს სასწავლო წლის განმავლობაში მიღწეული შედეგების მიხედვით მიენიჭება. უფრო ზუსტად, 10 თვიდან კლასი 6-ჯერ, ან მეტჯერ თუ გახდება „სუპერ კლასი“, ის ხდება „სასწავლო წლის მომავლის კლასი“, მოსწავლეთა აქტიურ მშობლებს კი „მომავლის მშობელის“ წოდება მიენიჭებათ.